Sunday, May 20, 2012

Mereka memang best!

Alhamdulillah thumma alhamdulillah.
I am 18 years and 5 days old. Sudah dewasa ya! Anak bongsu ibu dan ayah dah 18 tahun. Adik abang dan kakak dah dewasa. ^^

Alhamdulillah, Allah masih memberi ruang dan peluang untuk saya mengabdikan diri kepadaNya. hamdalah. Allah mengurniakan manusia-manusia yang awesome, best, baik, penyayang, dan etc [ aigoo, sukar diungkapkan] ~

Saya pernah terfikir. Masa tu form 5. Saya fikir, nanti bila dah tamat sekolah, mesti tak best. Kenapa? Saya bakal berjauhan dengan sahabat-sahabat yang haybat, murabbi yang awesome.

Tapi, saya pujuk balik diri saya. Tak apa, saya masih lagi memiliki ayah ibu yang awesome, abang dan kakak yang haybat, family yang best~ ^^

Tahun ini, 2012. Saya dikurniakan sebuah family yang best! Alhamdulillah. Walaupun kami tiada pertalian darah, tapi, kami ada pertalian ukhuwwah.

Ahli-ahli family ni sangatlah unik. Mereka datang dari latar belakang yang berbeza. Tapi, mereka berkumpul untuk tujuan yang satu. ^^  Walaupun baru kenal mereka, saya dapat rasakan kemesraan mereka sebagai keluarga. Dalam keluarga ni, saya ada parents, abang dan kakak yang ramai.

Parents yang mantop : walid dan ummi

Abang-abang yang haybat : Bro sufi, Bro Aliff, Bro mat, Bro Zizan, Bro Rahim, Bro Mustaqim, Bro Abdul Rahman, Bro Saiful, Bro Hafiz, Bro Izzat, dan etc

Kakak-kakak yang awesome : Sis as [my sister], Sis Ijam, Sis Farina, Sis Solihah, Sis Norly, Sis Umisya, Sis Che Nur, Sis Gi, Sis Na, Sis Su, Sis Radia, Sis Aini, dan etc

Inilah dia family KBM yang best! Saya jauh dengan sahabat-sahabat dan murabbi sekolah saya. Tapi, saya dapat mereka ini. Saya dikurniakan lagi sebuah family yang best.

Give thanks to Allah. Terima kasih kerana mengurniakan family KBM Terengganu.

Terima Kasih kepada mereka kerana menerima saya menjadi salah seorang keluarga mereka, menjadi adik mereka.

Semoga kita temasuk di dalam golongan sahabat yang bertemu dan berpisah kerana Allah..bernaung di bawah naungan Allah di mahsyar kelak, Ameen!





No comments:

Post a Comment